Angels (Live) - Robbie Williams

Angels (Live) - live


作词 : Chambers, Williams

 

I sit and wait

我坐着,我等待

Does an angel contemplate my fate

有没有一个天使考虑过我的命运

And do they know

她们知不知道

The places where we go

我们会去到什么地方

When we're grey and old

当我们灰心时,变老时

'cos I've been told

因为有人告诉过我

That salvation lets their wings unfold

拯救别人后她们就能展开翅膀飞翔

So when I'm lying in my bed

当我躺在床上时

Thoughts running through my head

我脑袋里闪过的想法

And I feel that love is dead

我感觉我的爱已经死去

I'm loving angels instead

取而代之,我爱上了天使

And through it all she offers me protection

一直以来她都给我保护

A lot of love and affection

给我很多爱

Whether I'm right or wrong

无论我做得对还是错

And down the waterfall

在瀑布下面

Wherever it may take me

无论水会冲我到哪里

I know that life won't break me

我知道生活不会击垮我

When I come to call she won't forsake me

当我呼唤她时她不会放弃我

I'm loving angels instead

取而代之,我爱上了天使

When I'm feeling weak

每当我感觉软弱

And my pain walks down a one way street

我的痛苦在单行道上不停地走下去

I look above

我就会抬头往上看

And I know I'll always be blessed with love

我知道我会一直被爱保佑

And as the feeling grows

当这感觉滋长的时候

She breathes flesh to my bones

她的呼吸透过我的肌肤轻拂我的骨头

And when love is dead

当我的爱死去了

I'm loving angels instead

取而代之,我就爱上天使了

And through it all she offers me protection

一直以来她都给我保护

A lot of love and affection

给我很多爱

Whether I'm right or wrong

无论我做得对还是错

And down the waterfall

在瀑布下面

Wherever it may take me

无论水会冲我到哪里

I know that life won't break me

我知道生活不会击垮我

When I come to call she won't forsake me

当我呼唤她时她不会放弃我

I'm loving angels instead

取而代之,我爱上了天使

And through it all she offers me protection

一直以来她都给我保护

A lot of love and affection

给我很多爱

Whether I'm right or wrong

无论我做得对还是错

And down the waterfall

在瀑布下面

Wherever it may take me

无论水会冲我到哪里

I know that life won't break me

我知道生活不会击垮我

When I come to call she won't forsake me

当我呼唤她时她不会放弃我

I'm loving angels instead

取而代之,我爱上了天使

 

评论
热度(1)
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER