Darklands - The Jesus and Mary Chain

Darklands


作词 : Reid, Reid



i'm going to the darklands

我将要去这凋零之地

to talk in rhyme

用押韵的言语

with my chaotic soul

和我混乱的灵魂说话

as sure as life means nothing

生活无疑是没有任何意义的

and all things end in nothing

所有事情结束一无所获

and heaven i think

我认为天堂

is too close to hell

和地狱太过接近

i wanna move i wanna go

我想要离开 我想要走

i wanna go

我想要走

oh something won't let me

啊 一些事情将不会让我

go to the place

到这个地方

where the darklands are

也正是凋零之地所在

and i awake from dreams

我从梦中惊醒

to a scary world of screams

到了一个让人尖叫的可怕世界

and heaven i think

我认为天堂

is too close to hell

和地狱太过接近

i want to move i want to go

我想要离开 我想要走

i want to go

我想要去

doo doo doo doo doo

嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟

take me to the dark

带我坠入黑暗深渊

oh god I get down on my knees

噢上帝我已双膝跪地

and i feel like i could die

我感到我接近死亡了

by the river of disease

在这污染的河边

and i feel that i'm dying

我感到我正在凋亡

and i'm dying

我正在凋亡

i'm down on my knees

我已经双膝跪地

oh i'm down

我倒下了

i wanna go i wanna stay

我想要离开 我想要留下

i wanna stay

我想要留下

doo doo doo doo doo

嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟

 

评论
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER