Money Murderer - Honey Cocaine

Money Murderer




Back in my zone, and I'm killing the raps

回到我的地盘 嘴里唱着饶舌歌

Leave me alone, little son, less you talkin bout facts

让我一个人静静 小子 除非你讲的是事实

Got some gold in the stash, I ain't your region, you whack

从藏匿处拿些金币 我跟你不在一处 你一拳

Step away don't get clapped, your team is nothing but trash

走开 没有掌声 你的队伍除了是垃圾什么都不是

Bitch I shit on you, and I don't even try

操你这个贱人 不愿意尝试

Fuck he goin pride nigga I ain't never lie

去他妈的骄傲 我从来不说谎

Prolly once or twice, cause my brother got locked

大概一次两次 我兄弟被圈禁

I ain't finna to say shit, specially not to the cops

我最后都不得说操 尤其是对着警察

You twisted little bitch, keep it loyal and rich

你扭起来像个贱人 高贵且富有

Hella gold on my neck, feeling royal and shit

我脖子上戴着金子 感觉高贵又肮脏

Been working like a slave, so I spoil my wrist

干起活来像个奴隶 所以我宠坏了手腕

Fuck is up with you kids, tryina know all my bizz

小子你注意点 别人都知道我的脾气

 

Better watch your mouth, dumb ho ah

最好管好你的嘴 不要讲话

Makin my money and staying low ah

我有钱 过得也一般般

Better watch your mouth, dumb ho ah

最好管好你的嘴 不要讲话

Makin my money and staying low ah

我有钱 过得也一般般

 

All the time I hustle cause that's what I do

我一直都在奔波 那就是我做的事

Hold it down for mine and the goons in my crew

为了我坚持下去 我的呆子

I ain't no murderer, but I'm a do what the fuck I gotta do

我不是那个杀手 但我做着他妈的我要做的事

Nigga I ain't no murderer, but I'm a do what the fuck I gotta do

真的我不是杀手 我只是做着我要做的事

 

Give me a break from all the drama and shit

让我在这场游戏中休息片刻

Always getting paid, bitch gossip bout this

总能得到报酬 但是贱人总是嚼舌头

Used to try to find a way, just to make me these cents

曾经试着去解脱 为了这些银子

Since the grind's paying off, bitches hate me since

自从苦干能得到金钱 贱人就恨我了

Bitch I'm the generation's hip hop voice

妈的我就是一代高音的人

Love me or be jealous, homie it's your choice

爱我或者嫉妒我哥们 这是你的选择

But see me, when you see me, homie fuck that noise

但是看看我 看着我 哥们 那个声音

Ever since I made it big, all the homies employed

只要我做大了 你们都跟我干

Don't start with me bitch, you're losing yourself

不要跟我开始 贱人 你会迷失自己

I got plans, you ain't even got a clue bout yourself

我知道 你根本不懂自己

It's all good, young thug, I'm just showing you ropes

这些都很好 年轻人 我只是在跟你讲事实

Check your beliefs, little bitch don't choke

想想自己的信仰 小贱人不要停下

 

Better watch your mouth, dumb ho ah

最好管好你的嘴 不要讲话

Makin my money and staying low ah

我有钱又怎样

Better watch your mouth, dumb ho ah

最好管好你的嘴 不要讲话

Makin my money and staying low ah

我有钱也不怎么样

 

All the time I hustle cause that's what I do

我总是在奔波那正是我要做的

Hold it down for mine and the goons in my crew

坚持下去 我的呆子

I ain't no murderer, but I'm a do what the fuck I gotta do

我不是杀手 但是我妈只是做着我想做的事

Nigga I ain't no murderer, but I'm a do what the fuck I gotta do

我不是杀手 我他妈只是在做自己想做的事

 

评论
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER