ModestGoals - Bones

ModestGoals




They give you modest goals and honest roles to play

他们给了你适度的目标和诚实的角色扮演

They told me no and I turned and ran away

他们说我不行把我拒之门外 我转身跑开

Calling me was a whole new life something I've never felt

一种从未有过的崭新的生活在向我招手

Beckoning like screaming words not spoken they were yelled

那些未曾吐露的惊喜向我大声召唤示意

 

In the end if I'm the one to blame

如果我最终是那个该遭受谴责的人

I will take my life and cut my ties today

我会认命并且现在就与之一刀两断

In the end if I'm the one to blame

如果我最终是那个该遭受谴责的人

I will take my life and cut my ties today

我会认命并且现在就与之一刀两断

In the end if I'm the one to blame

如果我最终是那个该遭受谴责的人

I will take my life and cut my ties today

我会认命并且现在就与之一刀两断

 

评论
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER