One Day (Natio Remix) - Natio、Matisyahu

One Day (Natio Remix) 




Sometimes I lay

有时我躺着

Under the moon

就在这月光下

And thank God I'm breathing

感谢上帝让我自在地呼吸

Then I pray

然后我祈祷

Don't take me soon

请别这么快把我带走

'Cause I am here for a reason

因为我还有心愿未了

 

Sometimes in my tears I drown

有时我也会泪如泉涌

But I never let it get me down

但我从未因此倒下

So when negativity surrounds

所以当全世界都否定我时

I know some day

我知道会有一天

It'll all turn around because...

他们会改变想法 因为...

 

All my life I've been waiting for

我这一生都在等待

I've been praying for

我也一直在祈求

For the people to say

只为听到人们说

That we don't wanna fight no more

我们不想再打战了

There will be no more wars

世上不再有战争

And our children will play

孩子们将快乐地玩耍

One day one day one day

有一天 终有一天 有那么一天

One day one day one day

有一天 终有一天 有那么一天

 

It's not about

不再去关心

Win or lose

赢或输

'Cause we all lose

没有人是胜利者

When they feed on the souls of the innocent

每当战争吞噬了无辜的灵魂

Blood-drenched pavement

当鲜血染红了路面

Keep on moving though the waters stay raging

即使洪水肆虐 也得继续勇敢前行

 

In this maze you can lose your way (your way)

这混乱可能会让你迷失你的路(你的路)

It might drive you crazy

也许还让你陷入绝望

But don't let it faze you, no way (no way)

但千万不要让它困扰你坚强的心(千万不要)

 

Sometimes in my tears I drown (I drown)

有时我也会泪如泉涌(泪如泉涌)

But I never let it get me down (get me down)

但这一切无法使我沮丧(使我沮丧)

So when negativity surrounds (surrounds)

当全世界都否定我时(否定我时)

I know some day

我知道在某一天

It'll all turn around because...

他们会改变想法 因为....

 

All my life I've been waiting for

我这一生都在等待

I've been praying for

我也一直在祈求

For the people to say

只为听到人们说

That we don't wanna fight no more

我们不想再打战了

There will be no more wars

世上不再有战争

And our children will play

孩子们将快乐地玩耍

One day one day one day

有一天 终有一天 有那么一天

One day one day one day

有一天 终有一天 有那么一天

 

One day this all will change

终有一天这些都会改变

Treat people the same

人人平等 以诚相待

Stop with the violence

取缔暴力行为

Down with the hate

释怀所有仇恨

 

One day we'll all be free

有一天 我们都将自由

And proud to be

并都骄傲于

Under the same sun

同一片阳光下

Singing songs of freedom like

高唱自由之歌 就像

One day one day oooh

终有一天 终有一天 噢喔

One day one day oooh

终有一天 终有一天 噢喔

 

All my life I've been waiting for

我这一生都在等待

I've been praying for

我也一直在祈求

For the people to say

只为听到人们说

That we don't wanna fight no more

我们不想再打战了

There will be no more wars

世上不再有战争

And our children will play

孩子们将快乐地玩耍

One day one day one day

有一天 终有一天 有那么一天

One day one day one day

有一天 终有一天 有那么一天

 

评论
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER