Creep - Daniela Andrade

Creep




when you were here before

当你曾出现在这里时

 

coudn't look you in the eyes

不敢直视你的双眼

 

you're just like a angel

你就像天使

 

your skin makes me cry

你的美丽令我窒息

 

you float like a feather

你如羽毛般飘落而下

 

in a beautiful world

在这个华丽的世界

 

I wish I was special

我多希望自己真是与众不同的

 

you're so very special

你却那么特别

 

but I'm a creep

但我只是一个懦夫

 

I'm a weirdo

只是一个怪人

 

what the hell am I doing here

天啊我究竟在这儿做什么

 

I don't belong here

我与这里本格格不入

 

It's no care of hurts

我不在乎是否会受到伤害

 

I want to have countrol

我仅仅想要一个主宰

 

I want a perfect body

想要拥有完美的身体

 

I want a perfect soul

想要拥有完美的灵魂

 

I want you notice

想要你注意到我

 

When I'm not around

即使我不在你身边

 

you're so very special

你却那么特别

 

I wish I was special

我多希望自己真是与众不同的

 

ohh ohh

哦哦

she's running out

她又跑出去了

 

ohh ohh

哦哦

she's running out

她又跑出去了

 

ohh ohh

哦哦

she's running out

她又跑出去了

 

ohh ohh

哦哦

 

she's running out

她又跑出去了

 

whatever make you happy

究竟什么能让你开心

 

whatever you want

究竟什么是你想要的

 

you're so very special

你却那么特别

 

I wish I was special

我多希望自己真是与众不同的

 

评论
热度(1)
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER