Parachute - Sean Lennon

Parachute

作曲 : Sean Lennon

作词 : Sean Lennon


Love is like an aeroplane

爱情就像只飞机

You jump and then you pray

你奋不顾身的跳离然后开始祈祷

The lucky ones remain

幸运的总是会留下来

In the clouds for days

在白日的云层里

If life is just a stage

如果生命只是一个舞台

Let’ s put on the best show

让我们上演最好的戏剧

And let everyone know

响遍世界每一个角落

Cause if I have to die tonight

如果我今晚将会死去

I’ d rather be with you

我希望是和你在一起

Cut the parachute before the dive

在我们坠地之前剪断降落伞的线

Baby don’ t you cry

亲爱的 别哭泣

You have to bring me down

你必须带我一起坠落

We had some fun before we hit the ground

让我们微笑着去拥吻大地

 

Love is like a hurricane

爱情像一场暴风雨

You know it’ s on the way

你知道它正在来临

You think you can be brave

你觉得你无所畏惧

Underneath the waves

对于那些藏在风浪之底

If life is just a dream

如果生活只是一场梦境

Which of us is dreaming

我们之中谁正在梦游幻境

And who will wake up screaming

谁又哭喊着从梦中惊醒

Cause if I have to die tonight

如果我今晚将会死去

I’ d rather be with you

我希望是和你在一起

Cut the parachute before the dive

在我们坠地之前剪断降落伞的线

Baby don’ t you cry

亲爱的 别哭泣

You have to bring me down

你必须带我一起坠落

We had some fun before we hit the ground

让我们微笑着去拥吻大地

 

Cause if I have to die tonight

如果我今晚将会死去

I’ d rather be with you

我希望是和你在一起

Cut the parachute before the dive

在我们坠地之前剪断降落伞的线

Baby don’ t you cry

亲爱的 别哭泣

You have to bring me down

你必须带我一起坠落

We had some fun before we hit the ground

让我们微笑着去拥吻大地

 

Cause if I have to die tonight

如果我今晚将会死去

I'd rather it was you

我希望是和你在一起

Cut the parachute before the dive

在我们坠地之前剪断降落伞的线

Baby don' t you cry

亲爱的 别哭泣

You have to bring me down

你必须带我一起坠落

We had some fun before we hit the ground

让我们微笑着去拥吻大地

 

评论
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER