Girl Singing In The Wreckage - Black Box Recorder

Girl Singing In The Wreckage




It's my primary instinct to protect the child

保护孩子是我基本的本能

Girl singing in the wreckage

残骸上的女孩唱着

My dress is torn, my hair is wild

我的衣服是破的,我的头发乱糟糟的

Girl singing in the wreckage

残骸上的女孩唱着

My first car, my early boyfriend

我的第一辆车,我原来的男朋友

Girl singing in the wreckage

残骸上的女孩唱着

Wet weekends, new years eve parties

潮湿的周末,新年前夕的聚会

Girl singing in the wreckage

残骸上的女孩唱着

Hour after hour after hour

时间过了一小时又一小时

Hour after hour after hour

时间过了一小时又一小时

My 18th birthday, I'll die of boredom

我的18岁生日,我无聊得要死

Girl singing in the wreckage

残骸上的女孩唱着

My private world is smashed right open

我的个人空间完全被打破了

Girl singing in the wreckage

残骸上的女孩唱着

My 1st trip, my expectations

我的第一次旅行,我非常期待

I had a dream that it would end like this

我有一个梦想,它会像这样结束

No destiny, No destination

没有事先约定,没有目的地

You hit the ground and then it stops

你碰到了地面然后旅行结束了

Hour after hour after hour

时间过了一小时又一小时

Hour after hour after hour

时间过了一小时又一小时

Hour after hour after hour

时间过了一小时又一小时

Hour after hour after hour

时间过了一小时又一小时

I miss my hometown, it's nothing special

我想念我的家乡,虽然它并不特别

Call my parents let them know I've arrived

呼喊我的父母,让他们知道我已经到达

My primary instinct is to protect the child

保护孩子是我基本的本能

Send the postcard from the airport

写在从机场寄来的的贺卡上

 

评论
热度(1)
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER