Sophia Black - OVR AGN -

OVR AGN



In my bed, it's blue

在床畔,蓝烟氤氲

Nobody keeps it warm as you

与你在一起,才足够温存

No one makes it feel like new

与你在一起,一切充满新奇

Stuck in my head, stuck in my head

让我魂牵梦萦,日思夜想

You said, it's been a while

你说,有一段时间了

And I barely recall your smile

我也是不经意才会想起你的笑容

Am I even on your mind?

你会想我吗?

Is it stuck in your head, stuck in your head?

你是否像我思念你那般思念我?

It's a shame you only want to keep it to goodnight

多遗憾,你只想让关系保持于互道晚安

I know you wanna fall but you're so damn afraid of heights

我清楚你心中已经泛起涟漪,但却怕自己被冲昏头脑

You know I know you got it so baby don't you give up

你我都心知肚明,那你也不要中途退场

I don't believe in magic but I do believe in us

我不信这世上有奇迹,但我相信我们的爱

Is it too late?

是不是太晚了?

Wait. We shut the door but should we have stayed?

等等,我们彼此紧闭心门,也许本不该这样

Wait. Is it me or do you play it over again?

等等,你我是否在重蹈覆辙

Over again, over again

让伤心往事重演?

I tried hard to leave it be

我努力假装不在乎,顺其自然

But something keeps on telling me

但我脑海中一直有喃喃细语

Playing over again, over again, over again

对我讲个不停,喋喋不休

I can still feel you

我大概能感觉到你的心意

But I can't see

可我却证明不了你真的爱我

What was your reason?

你为什么这样对我?

What did you need?

你想从我这得到什么?

It's a shame I only want to keep it to goodnight

很遗憾,我只想把关系维持在互道晚安

You know I know I wanna fall but I'm so damn afraid of heights

我心系于你,可我怕被爱情冲昏头脑

I know you know we got it so baby I won't give up

你我都心知肚明,所以我不会中途退场

You don't want to believe but you can't help but wonder

你不愿相信这一切,却又控制不住地好奇

Is it too late?

是不是太晚了?

Wait. We shut the door but should we have stayed?

等等,我们彼此心门紧闭,也许本不该如此

Wait. Is it me or do you play it over again, over again, over again

等等,你我是否在重蹈覆辙

I tried hard to leave it be

我假装不在乎,顺其自然

But something keeps on telling me

但我脑海中一直有喃喃细语

Playing over again, over again, over again

对我讲个不停,喋喋不休

Why do I, why do I

真是奇怪,我为什么

Keep thinking about, thinking about you baby, you baby, you baby

一直对你念念不忘,亲爱的你

And I've been wondering, wondering

同时我也想知道

If you've been thinking about, thinking about me baby, me baby, me baby

亲爱的你是不是也在想着我?

 

评论
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER