Creep - Scott Bradlee & Postmodern Jukebox、Haley Reinhart

Creep




When you were here before,

你在我面前的那一刻

Couldn't look you in the eye

不敢直视你的双眼

You're just like an angel,

你就像一个天使

Your skin makes me cry

你的肌肤让我哭泣

You float like a feather

你像羽毛一般飘浮

In a beautiful world

在美丽的世界里

I wish I was special

我希望我是特殊的

You're so very special

你更是如此与众不同

But I'm a creep

而我是一只爬虫

I'm a weirdo

一个古怪的人

What the hell am I doin' here?

我究竟在这里干什么?

I don't belong here

我不属于这里

I don't care if it hurts,

如果受伤我不介意

I wanna have control

我想要好好把握

I want a perfect body

我想要一个完美的身体

I want a perfect soul

我想要一个完美的灵魂

I want you to notice

我希望你能觉察到

when I'm not around

当我不在你身旁

You're so very special

你是如此与众不同

I wish I was special

我希望我也是特殊的

But I'm a creep

而我是一只爬虫

I'm a weirdo

一个古怪的人

What the hell am I doin' here?

我究竟在这里干什么?

I don't belong here, ohhhh, ohhhh

我不属于这里

She's running out

她离开了

She's running out again

她又一次离开了

I see she's running out

我看到她离开了

She runs runs runs runs...

她离开了

run...

离开了

When I say,I say she's run

她真的已经离开了

Whatever makes you happy

无论什么让你幸福快乐

Whatever you want

无论你想要什么

You're so very special

你是如此与众不同

I wish I was special

我希望我也是特殊的

But I'm a creep

而我是一只爬虫

I said I'm a weirdo

一个古怪的人

What the hell am I doin' here?

我究竟在这里干什么?

I don't belong here

我不属于这里

I'm a creep

我是一只爬虫

I'm a weiro

一个古怪的人

What the hell am I doin' here?

我究竟在这里干什么?

I don't belong here

我不属于这里

I don't belong here

我不属于这里

 

评论
热度(2)
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER