Sagyman - Mirbek Atabekov

Sagyman





Jaloorup karap senin jamalyn

满眼哀求望着你

Jalynga jurogumdu bailadyn

我的心已被你牢牢地束缚

Jashoomo jaralgan sen ardagym

自从你出闯进我的生命里

Jalgyzym bir ozundu sagyndym

孤苦伶仃的我无时无刻不在想念着你

Seni sagynyp seni sagynyp

想念你... 想念你

Kundorum otot kusaga batyp

每时每刻都在想着你

Seni sagynyp seni sagynyp

想念你.. 想念你

Vikusuz tandar atty

熬过多少个无眠夜

SEN

Jaraluu juroktu kyinadyn

你伤害了一颗早已伤痕累累的心

Seni sagynam

想念你

Sezimimdi syibadyn

我对你的感情 你却视而不见

SEN

Tagdyrymdy nege kyinadyn

命运为何如此折磨我

Seni sagynam umutumdu aldadyn

你欺骗了我对你的向往

Janymda tubolukko kalbadyn

永远留在我身边

Jazyksyz jurogumdu arbadyn

我的一片真心你不予理睬

Janashyp jarym bolup albadyn

也不为你的无情感到遗憾

Jalgyzdyk kundordu arnadyn

可你却赐予我无尽的孤独

Kundor janyryp jurok sagynyp

日复一日 我心想着你

Kozdorun karegimde kadalyp

你那美眸一次次地浮现在我眼前

Sezim jalynyp saga bagynyp

我心变得越来越麻木

Tuboluk sen dep jashaim

只因你的存在而残喘到今天

SEN

Jaraluu juroktu kyinadyn

你伤害了一颗早已伤痕累累的心

Seni sagynam

想念着你

Sezimimdi syibadyn

我对你的感情 你却视而不见

SEN

Oh .... 你

Tagdyrymdy nege kyinadyn

命运为何如此折磨我

Seni sagynam umutumdu aldadyn

想念着你 可你欺骗了我的渴望

Tabyshpai kalgan bizdin

原来我们

Tagdyrybyz airylgan eken

命中注定不在同一个世界

Alystarda jurson da

即使你在遥远异国他乡

Sagynam

我依然想着你

Sagynam

想念你

Sagynam

想念你

SEN

Jaraluu juroktu kyinadyn

你伤害了一颗早已伤痕累累的心

Jaraluu juroktu kyinadyn

你伤害了一颗早已伤痕累累的心

Seni sagynam

想念你

Sezimimdi janym syibadyn

亲爱的 你怎能对我视而不见

Sezimimdi syibadyn

视而不见

Kaltyryp kusaga salyp sen kettin

可你却赐予我无尽的孤独

Jaraluu juroktu kyinadyn

你伤害了一颗早已伤痕累累的心

Sezimimdi janym syibadyn

亲爱的 你怎能对我视而不见

Jaraluu juroktu kyinadyn

你伤害了一颗早已伤痕累累的心

Sezimimdi janym syibadyn

亲爱的 你怎能对我视而不见

Seni sagynam

我想念你

Sagynam

想念你

Sagynam

想念你

Seni sagynam

很想念你

Sagynam

想念你

Sagynam

想念你

 

评论
热度(4)
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER