Tik Tok - Eliane

Tik Tok



every day you're coming by

每天你都从我身边经过

with the sunshine in your eyes

眼睛里发出好看的光芒 像是耀眼的太阳

every day at the same time

每天都和你在同一个时间相遇

but I never even tried

但我始终无法鼓起勇气告诉你

to tell you that I love you

我很喜欢很喜欢你

It's just coffee milk and sugar

就像咖啡喜欢跟牛奶和方糖在一起

TIK TOK half past eight again

快快快 终于又到八点半了

HEY HEY how are you today

哈喽哈喽 你今天过得怎样呀

BYE BYE and I'll see you tomorrow

那么就先这样 明天再见咯

TIK TOK goes the clock again

于是我又怀着期待开始等待

HEY HEY every day the same

想着明天遇到你说些什么好呢 每天都是这样

BYE BYE and by the way I love you

那先拜拜咯 哦对了忘了告诉你 我喜欢你很久了

I can hardly speek to him

当他出现在我的面前

when he's right in front of me

我的心跳开始加速 紧张到说不出话

other girls could maybe flirt or something

其他女生至少会上前搭讪 采取些行动

but not a girl like me

而我却遮遮掩掩 害怕你发现我的爱意

TIK TOK half past eight again

快快快 终于又到八点半了

HEY HEY how are you today

你今天还是老样子呢

BYE BYE and I'll see you tomorrow

拜拜咯 明天见

TIK TOK goes the clock again

然后我又开始等待

HEY HEY every day the same

真是很开心每天都有遇到你

BYE BYE and by the way I love you

嗯 拜拜 对了忘了告诉你 我喜欢你很久了

in my dreams I planned it all

我有梦到过许许多多次

that one morning you will come

有一天早上 你来到我面前

to tell me that you love me too

告诉我 你也很喜欢我

make my bigest dream come true

那一刻我实现了我所有的美梦

we live together so in love

我们彼此相爱 开始一起生活

until the alarm bell wakes me up

直到该死的闹钟把我吵醒

TIK TOK half past eight again

快快快 到八点半了

HEY HEY how are you today

你好呀 你今天看起来也很不错

BYE BYE and I'll see you tomorrow

嗯嗯 拜拜 明天再见咯

TIK TOK goes the clock again

于是我又开始满怀期待地等待

HEY HEY every day the same

真是很棒呢每天都可以遇到你

BYE BYE and by the way I love you

那拜拜咯 哦对了忘了告诉你 我喜欢你很久了

every day you're coming by

你仍然每天从我身边经过

 

评论
热度(3)
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER