Happy Now - Will Young

Happy Now




Bowing down my head to your victory

垂头屈服于你大获全胜

Learning how to loose is feeling sweet

学会如何释然才知甜蜜

Been talking to the birds and they're on my side

雀鸟驻肩,与之对语

I know i'm happy now

我明白自己安于当下

Just like a dawn of a new day

就像迎接新一天的黎明

Just like the tip of a new wave

就像触动新一波的浪尖

You know i'm happy now

你明白我安于当下

I'm feeling happy now

而我的确乐于此刻

Just like the sun over the hill

就像初日跨越山岗

You say i won't i say i will

你曾说我不会快乐,而我说我定会幸福

I'm feeling happy now

而我此刻感觉甚好

You know i'm happy now

你明白我安于当下

Another lesson learnt in paradise

我在天国习得一课

I'll let you trick me once you won't fool me twice

纵你骗我一次,决不会让你再次得逞

You turn me on my head but still i survive

你给我当头一棒,但我依然幸运存活

I'm feeling happy now

而我此刻感觉甚好

I know i'm happy now

明白自己安于当下

Just like a dawn of a new day

就像迎接新一天的黎明

Just like the tip of a new wave

就像触动新一波的浪尖

You know i'm happy now

你明白我安于当下

I'm feeling happy now

而我的确乐于此刻

Just like the sun over the hill

就像初日跨越山岗

You say i won't i say i will

你曾说我不会快乐,而我说我定会幸福

I'm feeling happy now

而我此刻感觉甚好

You know i'm happy now

你明白我安于当下

Words,words,words don't comfort me

甜言,蜜语,谎言无法抚慰我

Words,words,words are here to stay

誓言,承诺,约定方与我相伴

Just like a dawn of a new day

就像迎接新一天的黎明

Just like the tip of a new wave

就像触动新一波的浪尖

You know i'm happy now

你明白我安于当下

I'm feeling happy now

而我的确乐于此刻

Just like the sun over the hill

就像迎接新一天的黎明

You say i won't i say i will

你曾说我不会快乐,而我说我定会幸福

I'm feeling happy now

而我此刻感觉甚好

You know i'm happy now

你明白我安于当下

You know i'm happy now

你明白我安于当下

You know i'm happy now

你明白我安于当下

I'm feeling happy now

而我此刻感觉甚好

You know i'm happy now

你明白我安于当下

Think that i have started a new

想想我已重新开始

It's ganna ge better

一切都会好起来的

It's ganna ge better

一切都会好起来的

 

评论
热度(1)
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER