Coming Home (A.N.O. Remix) - The Paragon Axis、Skylar Grey

Coming Home (A.N.O. Remix) 




I’m coming home

我要回家

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming home

告诉全世界我要回家了

Let the rain wash away

让雨水冲刷掉

All the pain of yesterday

昨日的伤与痛

I know my kingdom awaits

我知道我的王国正在呼唤我

And they’ve forgiven my mistakes

他们早已原谅我的过错

I’m coming home

我要回家了

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming

我要告诉全世界我终于要回家了

I’m coming home

我要回家

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming home

告诉全世界我要回家了

Let the rain wash away

让雨水冲刷掉

All the pain of yesterday

昨日的伤与痛

I know my kingdom awaits

我知道我的王国正在呼唤我

And they’ve forgiven my mistakes

他们早已原谅我的过错

I’m coming home

我要回家了

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming

我要告诉全世界我终于要回家了

I’m coming home

我要回家

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming home

告诉全世界我要回家了

Let the rain wash away

让雨水冲刷掉

All the pain of yesterday

昨日的伤与痛

I know my kingdom awaits

我知道我的王国正在呼唤我

And they’ve forgiven my mistakes

他们早已原谅我的过错

I’m coming home

我要回家了

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming

我要告诉全世界我终于要回家了

I’m coming home

我要回家

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming home

告诉全世界我要回家了

Let the rain wash away

让雨水冲刷掉

All the pain of yesterday

昨日的伤与痛

I know my kingdom awaits

我知道我的王国正在呼唤我

And they’ve forgiven my mistakes

他们早已原谅我的过错

I’m coming home

我要回家了

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming

我要告诉全世界我终于要回家了

I’m coming home

我要回家

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming home

告诉全世界我要回家了

Let the rain wash away

让雨水冲刷掉

All the pain of yesterday

昨日的伤与痛

I know my kingdom awaits

我知道我的王国正在呼唤我

And they’ve forgiven my mistakes

他们早已原谅我的过错

I’m coming home

我要回家

I’m coming home

我要回家了

Tell the world that I’m coming home

告诉全世界我要回家了

 

评论
热度(2)
 

© 黎哥哥 | Powered by LOFTER